Kupljene knjige i majski TBR!

 

Bivši knjiški moljac kakav jesam, obično mesečno kupim od 3 – 6 knjiga.

Međutim, april je bio užasan, ne samo zbog toga što nisam kupila nijednu knjigu, već i zbog toga što sam ih pročitala svega nekoliko.

Ipak, maj je počeo divno i već sam kupila šest knjiga i dve naručila preko amazona. Dakle, već je uspešan, je l’?

I da, pre nego što počnem da pričam o knjigama, samo bih želela da se izvinim što ne postavljamo redovno na instagram i blog, ali smo obe trenutno izuzetno zauzete školom i dobijanjem dobrih ocena, da nam ostaje jako malo slobodnog vremena, a to trošimo ili na čitanje ili na spavanje.
Obećavamo da ćemo se potruditi da redovnije postavljamo na letnjem raspustu!

Dakle, u aprilu sam pročitala svega dve knjige – Lady Midnight Kasandre Kler (što sam po drugi put čitala) i Sve, baš sve Nikole Jun (u izdanju Urban Reads-a); takođe sam ovog meseca pročitala i dve lektire – Revizor Nikolaja Gogolja i Čiča Gorio Onorea de Balzaka. Pored ovoga sam pokušala da pročitam još par knjiga, ali to mi jednostavno nije pošlo za rukom. Stvarno beše užasan mesec, uzimajući sve u obzir.

Ali sad kad je maj stigao, nekako sve deluje bolje, a i kupih već 6 knjiga.

Dakle, pošto u aprilu nisam kupila nijednu jedinu knjigu, kupila sam par ovog meseca.

Dobra drugarica obožava trilogiju Uspon crvenog Pirsa Brauna i ja sam tako eto odlučila da trilogiji dam i drugu šansu, te sam kupila Sina zlatnoga i Zvezdu zore, pošto prvu knjigu već posedujem.

Ukoliko već niste znali, trilogiju je izdala izdavačka kuća Urban Reads.

Zatim, s obzirom na to da je kod nas konačno izašla treća i poslednja knjiga Paralon trilogije, u izdanju Lagune, autorke Di Šulman, a ja obožavam trilogiju, morala sam i to da kupim.

Pošto sam prvi deo trilogije – Dom gospođice Peregrin za čudnovatu decu, u izdanju Orfelin izdavaštva, pročitala pre otprilike godinu dana, ako se dobro sećam, i neverovatno je zavolela, morala sam odmah da pročitam i drugu; međutim, kako sam ja te dve završila, treće knjige nije bilo jer još uvek nije objavljena. I tako sam ja morala da čekam i u međuvremenu shvatih da je bolje da sačekam da lepo bude izdata kod nas, pa da je onda kupim i pročitam.

Međutim, kad je ona na kraju i izašla kod nas, ja nisam imala novca jer sam taj novac već potrošila na neke druge knjige, te sam je ja konačno kupila ove nedelje i jedva čekam da je pročitam, posebno što čekam na to toliko dugo i što film izlazi uskoro, a želim da završim trilogiju pre no što izađe.

I poslednje dve knjige su kupljene potpuno neočekivano. Mama i ja smo se šetale po Vulkanu i videla sam da su na popustu Teorija svega Džejn Hoking i Tatjana i Aleksandar Pavline Sajmons, te me je mama počastila i kupila mi ih. Dovoljno je reći da se moja sreća ne može opisati.

Jeste da kupujem knjige prilično često, ali baš 6 knjiga u 2 dana mi se nije skoro desilo.

Nažalost, neću sve ove knjige pročitati ovog meseca jer me već neke knjige čekaju, ali sigurno ću ih pročitati sve na letnjem raspustu.

Dakle, šta planiram da pročitam u maju?

  1. Stakleni mačViktorija Ejvjard, i to ću pročitati čim završim A Court of Mist and Fury Sare Dž. Mas, što trenutno čitam (Urban Reads, 2016)
  2. Sin zlatnoga Pirs Braun (Urban Reads, 2016)
  3. Zvezda zorePirs Braun (Urban Reads, 2016)
  4. Drugi život Di Šulman (Laguna, 2016)
  5. A Gathering of ShadowsV. I. Švab (što počeh krajem aprila, ali ne uspeh da završim jer sam počela Sarinu gorepomenutu knjigu)
  6. The Rise of the Hotel DumortKasandra Kler
  7. Saving Raphael SantiagoKasandra Kler
  8. The Fall of the Hotel DumortKasandra Kler (planiram da pročitam ove tri ovog meseca, jer zaista želim da završim The Bane Chronicles, ali znam da neću uspeti celu knjigu da završim, te su tri novele svakako nešto što mogu izvesti)

E pa, to bi bilo to. Nadam se da vam se svidelo ovo. Verovatno ću napisati članak i o tome šta sam pročitala u maju i još kupila pri kraju meseca, pošto se nadam da ovo nije sve što ću kupiti.

Poljupci,

Jelka

Leave a Reply

