Pročitano u januaru | Jana

  Odavno nisam bila ovoliko zadovoljna knjigama koje sam pročitala u jednom mesecu. Iako mnogi ljudi iz mog okruženja u ovo vreme upadaju u čitalačku blokadu, meni je zima, a i januar sam po sebi, kao stvoren za čitanje i gutanje knjiga jedne za drugom.

giphy (1)

  Ove godine sam se ponovo priključila čitalačkom izazovu na Goodreadsu i ovog puta sebi dala za cilj da pročitam 80 knjiga u 2016. godini  Zasad sam veoma zadovoljna time kako napredujem, s deset pročitanih knjiga u januaru.


 

Na ivici sećanja - Dž. L. Armentraut, Laguna
Na ivici sećanja – Dž. L. Armentraut, Laguna

  Prva knjiga koju sam pročitala ove godine jeste „Na ivici sećanjaDženifer L. Armentraut. Ova knjiga izašla je neposredno pre Nove godine i naravno da sam morala da je kupim brže-bolje, jer toliko toga dobrog sam čula o knjigama ove spisateljice da mislim da sam postala njen verni obožavalac čak i pre nego što sam pročitala ijednu njenu knjigu. S ogromnim očekivanjima sam počela da čitam, sa još većim oduševljenjem sam knjigu završila. Prezadovoljna sam knjigom kojom sam započela ovu godinu i svima bih je zaista od srca preporučila.

 


 

Vejte, snegovi - Džon Grin, Morin Džonson i Loren Mirakl, Urban Reads
Vejte, snegovi – Džon Grin, Morin Džonson i Loren Mirakl, Urban Reads

  Iskreno, ove godine praznična euforija nije me dugo držala, ali je ova neodoljiva knjiga – „Vejte, snegoviDžona Grina, Morin Džonson i Loren Mirakl – uspela iz mene da izvuče još koju iskru novogodišnjeg duha. Izuzetno mi je zanimljivo to kako su tri pisca, s tri različita stila pisanja, uspeli da uklope zajedno tri različite, a ipak povezane priče. Na Badnje veče, neočekivana mećava, kakva dugo nije viđena, zavejala je jedan gradić… Heh, kad smo kod toga, smešna činjenica – na Badnje veče sam se vraćala s puta i sneg je vejao toliko da smo morali da odsednemo u hotelu dok sneg nije prestao da pada i putevi bili očišćeni. Osećala sam se kao da sam izbaksuzirala naše putovanje, jer sam čitala baš ovu dražesnu knjižicu u kolima ceo put.

 


 

 

Ružna ljubav - Kolin Huver
Ružna ljubav – Kolin Huver

 

Ružnu ljubavKolin Huver preporučila mi je ni manje ni više nego druga polovina ovog bloga. Bila sam malo skeptična po pitanju Kolin, misleći kako mora da su joj knjige uobičajeni ljubići bestseleri,  kao kod Danijele Stil – ali o, kako sam se prevarila. Sramota me je koliko sam pogrešila. Majlsova i Tejtina priča nešto je toliko jedinstveno, osećajno i tužno da nemam reči, stvarno nemam reči. Zaista ću morati da pročitam još nešto Kolinino u skorije vreme.

 

 


 

(Ne) pitaj me kako sam - Ivana Lukić, Kreativni centar
(Ne) pitaj me kako sam – Ivana Lukić

 

Još od Sajma knjiga merkam  „(Ne) pitaj me kako samIvane Lukić  i znatiželja me konačno savladala, te sam pročitala ove kratke zapise. Nisam znala da li da se smejem ili da plačem koliko sam se u nekim delovima pronašla. Ovo je svakako izvanredan i istinit prikaz misli tinejdžera i sigurna sam da bi se svaki tinejdžer pronašao barem u jednoj od ovih kratkih dnevničkih crtica.

 

 


 

Lux - Dž. L. Armentraut
Lux – Dž. L. Armentraut

 

Poslednji, ali ne manje važan na ovoj listi jeste „Lux“ serijal knjiga Dženifer L. Armentraut. Već duže vreme sam želela da pročitam ovaj serijal, a čula sam više nego pohvalne komentare drugih čitalaca i nakon što sam pročitala „Na ivici sećanja“ shvatila sam da nemam šta da izgubim. Eto, sada sam „ludo, jako, neopozivo i neodoljivo“ zaljubljena u te knjige. Obožavam ih.

 


 

 

To bi bila lista knjiga koju sam pročitala u januaru. Nadam se da će isto toliko, pa i više knjiga biti na listi za februar.

Učestvujete li u Goodreads izazovu za 2016. godinu? Koji vam je cilj? Šta ste vi sve pročitali prošlog meseca? Da li ste pročitali neke od knjiga koje sam i ja? Slobodno mi recite u komentarima.  🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

